
Anglų kalbos klubas – vadovas Rokas Bučelis
Būrelio veiklos tikslas ne tik smagiai ir žaismingai mokytis, bet ir ugdyti mokinių savarankiškumą, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius mokantis užsienio (anglų) kalbos. Skatinti mokinių iniciatyvas, pasitikėjimą savimi, lavinti atmintį ir vaizduotę, sudaryti sąlygas atsiskleisti jų kūrybiškumui. Programoje vaikams parinktos temos, kurios svarbios jų kasdieniniame gyvenime, todėl būrelio lankytojai susipažins/turtins žodyną kalbėdami apie šeimą, namus, mokyklą, laisvalaikį, keliones, maistą, gyvūnus ir t.t. Jie taip pat išmoks prisistatyti, pristatyti savo šeimą, pasisveikinti ir atsisveikinti, užduoti įvairius klausimus. Būrelio vadovas supažindins ir su Jungtinės Karalystės kultūra, ypatumais, papročiais ir šventėmis. Mokiniai išlavins klausymo, skaitymo ir rašymo įgūdžius naudodami IKT ir kitas vaizdines priemones. Gebės prisiminti ir vartoti teminį žodynėlį. Būrelio užsiėmimai vyksta kartą per savaitę. Būrelis yra skirtas 3 skirtingoms grupėms. Viso 34 val. kiekvienai grupei.

Rusų kalbos klubas – vadovė Rima Malouškina
Rusų kalbos būrelis pradinėse klasėse „Saulės“ gimnazijoje veikia jau 5 metus.Užsiėmimų metų mokiniai gali susipažinti su rusų kultūra ir tradicijomis.Aplinka draugiška, skatinanti norą bendrauti.
Būrelyje vaikai kalbasi, žaidžia, dainuoja ir vaidina,žiūri animacinius filmus, kuria dialogus ir monologus.
Vokiečių kalbos klubas – vadovas Edvinas Šimulynas
Šiandieniniams vaikams daugiakalbystė tampa kasdienybe, jie gerai suvokia kalbų mokymosi naudą. Dėl to šiais mokslo metais pradinėje mokykloje susibūrė grupė 3-4 klasių mokinių, besidominčių vokiečių kalba.
Vokiečių kalbos klubo tikslas –sudominti vokiečių kalba, suteikiant elementarių vokiečių kalbos žinių.
Kalbos mokymas(is) vyksta įvairiomis formomis – įdomi dalykinė medžiaga perteikiama per žaidimus, eilėraštukus, filmukus, daineles, į kalbos mokymą(si) integruojami vaidybiniai elementai, dailė – viskas, kas skatina vaiko vaizduotę, kūrybiškumą, kas lavina jų atmintį. Vaikai mokosi geranoriškai bendradarbiaudami ir bendraudami su savo grupės nariais,
ugdomas teigiamas jų požiūris į vokiečių kalbą ir kultūrą bei skatinamas atvirumas kitoms kalboms ir kultūroms.
Užsiėmimų metu bus aptariamos šios temos:
Aš esu…
Pasisveikinimas ir atsisveikinimas
Raudona, mėlyna, geltona…..
Vienas, du, trys……
Aš šoku, dainuoju, žaidžiu….
Tėtis, mama, brolis, sesuo
Mano augintiniai – šuo, katė, triušis, žuvytės
Mano šeimos pomėgiai
Didelis-mažas, sunkus-lengvas…
Kas mano kuprinėje
Kas kur gyvena?
Vokietija – didelė ir įdomi šalis.
Ką gebės vaikai mokslo metų pabaigoje?
žins žodžių, struktūrų ir paprastų sakinių jiems reikšmingomis temomis;
žinoma tema galės neverbaliniu arba paprastomis priemonėmis paremtu verbaliniu būdu sureaguoti į kelis paprastus jiems užduodamus klausimus;
moka keletą dainelių, rimuotų posakių ir eilėraštukų
galės iliustruoti apibūdintus veiksmus arba juos suvaidinti.
Vadovėlio herojus linksmasis varliukas Vilis, jo šeima ir draugai dalyvauja visose veiklose ir stengiasi, kad vaikams būtų smagu mokytis. Taip išugdoma palanki nuostata vokiečių kalbos atžvilgiu, kuri padeda tvirtus pagrindus tolesniam ir motyvuotam gilinimuisi į kalbą.
Prancūzų kalbos klubas – vadovė Elina Sidorovič
Prancūzų kalbos būrelio metu, žaisminga forma, siekiama supažindinti vaikus su prancūzų kalba. Čia užsiėmimai visai kitokie: mažiau formalumo, daugiau praktikos. Mokiniai gali labiau atsipalaiduoti, nebijo klysti, kiekvienas parodo savo kūrybiškumą.
Vaikučiai piešia, dainuoja, žaidžia, žiūri filmukus, kuria dialogus, patys tampa komiksų personažais ir taip po truputį įsimyli prancūzų kalbą. Tai gera pradžia į labai turtingą, spalvingą, pasaulinę kultūrą, kurią geriausia pajusti ir suprasti per prancūzų kalbą.
Tyrėjų laboratorijų – vadovės Daiva Stumbrienė, Migla Paliulienė
Čia susirenka mėgstantys eksperimentuoti, stebėti aplinką vaikai. Būrelio tikslas ne suteikti mokiniams žinių, o iškelti klausimus, į kuriuos atsakymus vaikai ras patys. Siekiame paskatinti mokinius atidžiai žvelgti į aplinką tyrėjo akimis.
Šiais mokslo metais stebime save, pojūčius, refleksus. Tyrinėjame vandens savybes. Stebime augalus, fiksuojame augimo sąlygas. Mokomės dirbti su mikroskopu, kompasu, elektronikos rinkiniais. Konstruojame įvairius mechanizmus gamtos jėgoms stebėti. Konstruojame katapultą, aitvarą, parašiutą, kaleidoskopą. Mokiniai ruošia stebėjimų pristatymus, dalyvauja konkursuose, projektiniuose darbuose.

Šachmatų klubas – vadovė Asta Valčiukienė
,,Saulės“ gimnazijos pradinukai noriai laukia ne tik šachmatų pamokų, bet ir aktyviai renkasi šachmatų būrelį. Žaidžiant šachmatais vystomas loginis mąstymas. Sprendžiant šachmatų užduotis lavinama atmintis, kurios prireikia išspręsti užduotis nejudinant figūrų, o mintyse.
Vaikai išmoksta matyti ne tik visą šachmatų lentą, bet ir viską, kas juos supa aplink, kitaip pradeda vertinti kiekvieną situaciją. Mokomės užrašinėti partijas, bei žaisti su šachmatų laikrodžiais. Nagrinėjame tiek savo žaistas partijas, tiek didmeistrių. Mokomės tiek iš didmeistrių, tiek iš savų klaidų. O ką gali žinoti, gal ir iš šių vaikų išaugs koks didmeistris ar čempionas.

Konstravimo būrelis „LaQ“ – vadovė Jelena Andriatis
Ypatingas konstrukcinis žaislas, suteikiantis neribotas kūrimo galimybes vos iš 7 rūšių konstrukcinių detalių. „LaQ“ yra pripažintas švietimo profesionalų kaip idealus žaislas ir pagalbinė ugdymo priemonė vaikų darželiuose, pradinėse mokyklose, dienos centruose ir kitose vaikų ugdymo įstaigose. Vaikai tiesiog žaidimo metu mokosi susikaupti, išreikšti save bei įprasminti savo vaizduotę. Sukurtas ir pagamintas Japonijoje, „LaQ“ džiugina vaikus visame pasaulyje! Konstruktorius atitinka aukščiausius kokybės standartus ir yra pripažintas ugdymo profesionalų kaip ypač saugus, aukštos kokybės edukacinis žaislas.
Programavimo būrelis – vadovė Jelena Andriatis
Programavimo būrelis – tai pažintis su algoritmas, veiksmų sekomis, komandomis ir jų vykdymu, pirmųjų interaktyvių istorijų ir animacijų kūrimas naudojant Scratch, Blockly programas.
Būrelyje moksleiviai mokosi analitinio ir loginio mąstymo, kūrybiškumo, atidumo detalėms, požiūrio į problemą ir jos sprendimus, pasitikėjimo savimi ir savo idėjomis, darbo komandoje.
Robotikos būrelis (LEGO education WeDo) – vadovė Jelena Andriatis
Robotika – tai naujovė, leidžianti vaikams žaisti ir kartu mokytis. Robotika padeda skatinti jaunesnių mokinių susidomėjimą gamtos mokslų ir inžinerijos, lemia vaiko mokymo sėkmę. Kurdami robotus, vaikai ne tik įgyja naudingų žinių bet ir mokosi dirbti kolektyve, konstruktyviai bendrauti, dalintis informacija, sveikai konkuruoti.

Robotikos būrelis (LEGO mindstorms education) – vadovė Vytautė Žilinskaitė
Robotika – tai mokslas apie robotus ir išmaniąją techniką. Tai sritis, keičianti iš pagrindų žmonijos veidą. Šiandien robotai vis dažniau naudojami kasdieniame gyvenime. Mokiniai lankantys robotikos būrelį tampa šio proceso neatskiriama dalimi. Robotikos užsiėmimų metu naudojami profesionalūs robotų konstruktoriai „Lego mindstorms education ev3“.
Robotikos užsiėmimai skirti ugdyti mergaičių ir berniukų inovatyviems techniniams gebėjimams šioje mokslo srityje, propaguoti domėjimąsi mokslu, išmaniosiomis technologijomis. Mokiniai užsiėmimų metu lavina kūrybinius, mokslinius, techninius robotų konstravimo bei programavimo įgūdžius, plečia pažintinę kelionę į robotikos pasaulį.
Robotika2
Popchoras – vadovė Violeta Serbintienė
Būrelio veiklos tikslas-formuoti mokinių vokalinį dainavimą pagal balso vystimosi ypatumus.
Pagrindinis uždavinys-vokalinių įgūdžių lavinimas. Vokalinius įgūdžius lemia šie faktoriai:
Vokalinė klausa ir atmintis, kvėpavimo valdymas, rezonatoriai, garso atrama ir ataka,gerklų padėtis, artikuliacija it dikcija, emocingumas.
Užsiėmimų metu siekiama, kad šie faktoriai reikštųsi iš vien. Chore dainuojantys vaikai mokosi ne tik vokalinio dainavimo, bet ir ugdo muzikinius įgūdžius, lavina ritmo pojūtį, mokosi suvokti muzikinę kalbą, ugdo muzikos išraiškingumo jausmą.
Dainavimas kartu su judesiu leidžia vaikams patirti dainavimo savitumą, jo išraiškingumą.
Atlikdami įvairaus charakterio dainas, vaikai skatinami pažinti muzikos charakterį bei nuotaiką.
Kiekvienas vaikas skatinamas saviraiškai, o tai padeda nugalėti scenos baimę.
Dainavimo metu lavinamas garsų aplinkos estetinis suvokimas, muzikos estetinių savybių pažinimas; skatinama moksleivių meninė raiška, siekiama, kad jie įprasmintų muzikinius gebėjimus-formuojami akustinės higienos įgūdžiai.
Kolektyvas dainavo LRT televizijos laidoje ,,Mažųjų žvaigždžių valanda” ir iškovojo teisę dainuoti finaliniame koncerte. Dainavo respublikiniuose popmuzikos festivalio ,,Mes-pasaulis” finaliniuose koncertuose, kuriuos filmavo LRT ir BTV, dainavo respublikinio popmuzikos festivalio ,,Baltumo šventė“ finaliniuose koncertuose.
Kolektyvas koncertuoja įvairiuose Vilniaus miesto renginiuose, dainavo Varšuvoje ir Rygoje.
Choro dainos skamba respublikinio popmuzikos festivalio ,,Mes-pasaulis“ CD ir DVD.

Dailės studija – vadovė Emilija Urnėžienė
Estetinis pradas, grožio pojūtis glūdi kiekviename iš mūsų. Dailės būrelis gimnazioje veikia jau daug metų. Mažiesiems mokinukams labai patinka piešti, tapyti, aplikuoti, konstruoti. Dailės užsiėmimai – tai pažinimo, bendravimo, dvasinės raiškos ir kūrybinio mąstymo, vaizduotės, estetinio skonio ir poreikių ugdymo priemonė. Šiuose užsiėmimuose išmokstama ne tik suprasti spalvų kalbą, pažinti dailės raiškos priemones ir technikas, bet ir pasitikėti savimi, bendrauti,ugdoma atsakomybė, noras pažinti ir kurti. Ugdomi darbo kultūros įgūdžiai bei įpročiai. Mažieji dailininkai džiugina savo darbais gimnazijos bendruomenę, dalyvauja konkursuose ir įvairiuose projektuose.

Šiuolaikinio šokio būrelis – Vaida Vaičiulytė
Būrelyje mokiniai supažindinami su pagrindiniais šiuolaikinio šokio principais, ugdančiais gebėjimą laisvai, organiškai ir išraiškingai judėti erdvėje ir laike. Mokoma atrasti šokio teikiamą laisvę, didinti savo prigimtines judėjimo galimybes, pajusti balansavimą tarp žemės traukos ir atotrūkio šuoliui. Šokėjams lavinama muzikinė klausa, ritmo pojūtis, taisyklinga laikysena, kūno lankstumas. Choreografiniais kompoziciniais pratimais ugdomas jaunimo kūrybinis potencialas bei patenkinamas saviraiškos poreikis. Būrelyje vyrauja linksma, šilta, draugiška atmosfera. Visus neabejingus šokio menui kviečiame prisijungti prie mūsų, kartu kurti, improvizuoti, dalyvauti konkursuose bei festivaliuose.

Teatro studija – vadovė Matas Pranskevičius
Dramos būrelio tikslai:
- Stiprinti pasitikėjimą savimi.
- Kurti, augti ir tobulėti.
- Atskleisti individualius gebėjimus.
- Puoselėti vaiko laisvumą, gyvybingumą, improvizaciją.
- Plėsti kūno plastikos, judesio, kalbinės (balsinės) raiškos pažinimą.
- Tvirtinti bežodinės ir žodinės komunikacijos įgūdžius.
- Ugdyti gebėjimus suprasti, valdyti ir reikšti jausmus.
- Padėti suprasti žmogiškąsias vertybes.
- Ugdyti vaidybos įgūdžius, emocionalumą, autentiškumą, kūrybinį
- gyvybingumą.
- Skatinti grožio pajautimą, pamatymą ir įvertinimą.
- Ugdyti bendrą elgesio kultūrą scenoje, teatro salėje ir gyvenime.

Fitneso būrelis – vadovė Vaida Vaičiulytė
Vaikų fitnesas – tai judėjimas per žaidimus, sporto pratimus, gimnastikos elementus, kurių pagalba mokiniai lavina ir ugdo savo greitį, ištvermę bei gebėjimą dirbti komandoje ar porose. Nereikia išskirtinių gebėjimų fitnesui sportuoti, nes kiekvienas vaikas gauna skirtingą krūvį ir programą, su kuria jis ir tobulėja ir po truputį vis geriau pažįsta save, savo galimybes, kurioms ribų nėra.

Dziudo būrelis – vadovas Gintaras Litvinko
Dziudo treniruotės padeda vystyti stiprybę, ištvermę, lankstumą, greitį, kovingumą, tobulinti reakciją bei koordinaciją. Dziudo taip pat moko, kaip nugalėti baimę, parodyti drąsą, esant spaudimui.Varžybų ir kasdienių užsiėmimų metu ugdomas teisingumas bei sąžiningumas. Dziudo kovotojo meistriškumą parodo diržo spalva.
Mūsų gimnazijos dziudo būrelio vaikai dalyvauja klubinėse miesto pirmenybėse ir iškovoja prizines vietas.

Sporto būrelis – vadovas Gintaras Litvinko
Sporto būrelio tikslas – sudominti vaikus fiziniu ugdymu ir sportu, aktyviai užimti jų laisvalaikį. Sporto būrelį renkasi vaikai, norintys susipažinti su įvairiomis sporto šakomis, judriaisiais žaidimais, gimnastikos ir akrobatikos pradmenimis, siekiantys sustiprėti fiziškai bei pabendrauti su bendraminčiais.
Sporto būrelio užsiėmimai vyksta gimnazijos patalpose, specialiai treniruotėms įrengtoje krepšinio salėje. Užsiėmimų metu naudojamos pagalbinės priemonės – atramos, čiužiniai, kamuoliai, virvės, šokdynės, lankai, gimnastikos sienelės ir suoleliai.
Užsiėmimų uždaviniai:
- Mokyti vaikus sportinių žaidimų technikos pagrindų.
- Suteikti žinių apie sveiką gyvenseną. Supažindinti su komandiniu darbu.
- Lavinti vaikų fizinį pasirengimą, stiprinti pagrindines raumenų grupes, lankstumą, koordinaciją, taisyklingą laikyseną.
- Tobulinti jų sportinį – techninį meistriškumą.
- Ugdyti bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas.